jul 13

Logo Zwolle Marketing prijkt op wedstrijdtenue PEC Zwolle

Donderdagmiddag 12 juli heeft PEC Zwolle haar nieuwe wedstrijdtenue voor seizoen 2012/2013 gepresenteerd. Op de broek van het tenue prijkt alvast het nieuwe logo van Zwolle Marketing wat binnenkort uitgebreid gelanceerd wordt. Middels deze samenwerking vergroten beide partijen de naamsbekendheid van Zwolle.

Naast de naamsvermelding op de broek levert PEC Zwolle een bijdrage aan de promotie van het vrijetijdsaanbod in de Zwolse binnenstad. In haar uitingen stimuleert PEC Zwolle, waar mogelijk, een bezoek aan evenementen, culturele instellingen, restaurants, cafés, winkels etcetera. Dit moet leiden tot meer bezoek en meer bestedingen in de binnenstad. Zwolle Marketing brengt via al haar promotionele middelen de thuiswedstrijden en evenementen als de open dag extra onder de aandacht.

Edward van Wonderen (PEC Zwolle) en Tamara Toering (Zwolle Marketing) tonen het logo op de broek van het wedstrijdtenue voor het seizoen 2012/2013

Volgens PEC Zwolle algemeen directeur Edward van Wonderen kijken we uit naar een mooie en vruchtbare samenwerking. Merkleider Tamara Toering van Zwolle Marketing spreekt trots: “PEC Zwolle is, zoals de naam al aangeeft, een ware ambassadeur voor onze stad. Het feit dat ze komend jaar in de eredivisie spelen, levert een enorme promotionele waarde voor de stad op. In de contacten die we tot nu toe hebben gehad, is PEC Zwolle een ambitieuze, dynamische club gebleken, die innovatieve verbindingen aangaat met partners in stad en regio. Dat past bij onze positionering en daar willen we dan ook graag onze naam aan verbinden!”

Permanente koppeling naar dit artikel: http://www.diezerpoorter.nl/2012/07/13/logo-zwolle-marketing-prijkt-op-wedstrijdtenue-pec-zwolle/3237/