Keukenbrand in bovenwoning Caspar Fagelstraat

Door nalatigheid van een vriend van de bewoner is gisterenavond brand ontstaan in een bovenwoning aan de Caspar Fagelstraat. De man was in slaap gevallen terwijl de turbo oven aanstond waardoor zijn keuken is afgebrand.

“Even een boodschapje doen bij de Jumbo, zie ik een brandweerwagen door de straat heen vliegen”, meldt de bewoner van de flat. “Ik dacht nog dat is vast niet bij mij, dus wel.” De vriend wordt in ambulance geholpen maar gelukkig hoeft hij niet naar het ziekenhuis. Om veiligheidsredenen mag hij vannacht zijn huis niet in, maar doet het wel omdat hij nergens anders heen kan.

Permanente koppeling naar dit artikel: https://www.diezerpoorter.nl/2019/03/30/keukenbrand-in-bovenwoning-caspar-fagelstraat/29529/